Åland!!!

Hellu, snart bär det av till Ålandsbåten :)
Jag måste äta frukost, är vrålhungrig så det bli ett kort inlägg.

Men först ska vi kolla på ett hus som ser ganska nice ut innan vi ska åka till Ålandsbåten;)
Dom har ju pool där på båten det är också nice, och gissa vem som ska bada;) Haha. Det är alltså mamma, Sara och jag som ska åka med Ullis( min moster) och Ella. Ella är en lååång historia och vi är inte släkt så jag orkar inte dra upp den på bloggen, men kamera ska med om jag hittar den där förbaskade sladen så att jag kan ladda upp bilderna till datorn( och jag lär inte hitta den jävla sladen). Men ska ner nu och äta frukost, och det bli möjligtvis bilder med mobilen...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0